Selasa, 7 November 2017

[Ayasaku] Dies Irae – 04 [TV 720p AAC][MALAYSUB][900E367B]


720p : DDL

Kali ini agak lewat, sepatutnya awal tadi, tetapi oleh kerana kami tidak dapat mendaftar masuk ke sini, jadi ia agak menyukarkan kami untuk kemas kininya terlebih awal. Terima kasih kerana setia menantinya.

P/s : Kalau guna data telifon tiada masalah untuk terus masuk ke ruang admin tapi jikalau unifi atau screamix memang tersangkut dan putih satu skrin... lama pula tu... cis.

18 comments:

pyonta berkata...

Harem starto...

Chipsmore berkata...

Ini bukan genre harem la... bising la kau!

Tepunggombak berkata...

Dia dah penat ucap terima kasih, jadi dia buat lawak raider kat sini. Maafkan la dia sbb terasa teruja.

Guaranggi berkata...

Anime ni kategori gore juga... Apa yang aku tahu, dorg jadi kot buat simulcast dlm bhs melayu (berpangkalan di negara tanpa air dan lupa diri dan syarikat dari malaysia juga membelinya dari mereka nanti) dan berita tak baik GG dgn rokka mereka dah disable subtitle bhs melayu mereka... Jadi aku suspek semua take down berpunca dari mereka dan juga anjing² suruhan mereka. Hanya dua anime saja mereka disable untuk simulcast bhs melayu GG dan Rokka baru² ni... pastilah kerja mereka tak pn anjing² dekat fb tu... byk spy dan trap.

Guaranggi berkata...

Aku tak salahkan mereka tapi aku salah pendahulu kita sebab mereka tak tanam sifat ingin buat softsubs dari awal² lagi... dengan kata lain melindungi kod, terjemahan dan sebagainya... ini contoh terbaik tetiba anjing mata duitan telah dilahirkan tanpa kita sedar... Simulcast yang pangkalan di negara tanpa air dan lupa diri lalu menjualnya kepada syarikat malaysia.

Teppunggombak berkata...

@Guaranggi asal kau cakap cam tu... ada lagi dua group softsub kat malaysia ni, kan? bukan ini je...

Guaranggi berkata...

Sebab dua benda tu dah disable dekat simulcast mereka. Simulcast target fansub yang rasanya mereka akan dapat tarik ramai orang... kau ingat mereka tak muat turun ker? Mereka juga ada muat turun bila tgk softsubs mereka akan rasa mesti bermasalah bagi bisnes mereka. Selebihnya kbykn yg Ayasaku buat sejak akhir² ni, fansub bhs inggeris tak buat... yg ada tanpa typeset. Jika di indonesia terlalu byk group softsubs jadi mereka padam A dan B masih ada malah bukan B saja ada beratus² lagi grup softsub lain.

Guaranggi berkata...

Aku berani buat kenyataan cam ni sebab tiada apa² yang istimewa sebenarnya untuk speedsub malaysia biarkan mereka buat hardsubs dan aku tak nak komen pasal mereka sbb itu utk bdk² mereka yang ada telifon bimbit... Tetapi kalau kategori fansub buat hardsub... entah aku pn tak tau nak cakap macam mana. Tetapi dekat telegram fansub mereka semua sudah menggunakan softsub bkn jenis heavy... bermakna mereka akan attach dua file video pertama softsub dan kedua hardsub.

nomy berkata...

@Guaranggi sebenarnya kami sudah penat untuk membincangkan perkara ini. Mungkin yang sudah berlalu biarkan sahaja ianya berlalu. Jika keadaan sudah menjadi jernih semula, kami akan memuatnaiknya semula. Rasanya tidak perlu salahkan sesiapa atau tarik sesiapa masuk ke dalam sini kerana ia akan menyukarkan kerja-kerja kami pada masa akan datang. Jika A memberi komen yang kurang menyenangkan dan sudah pasti B akan membalasnya dan ia akan berterusan sehingga kedua-duanya diantara mereka mengakui kekalahannya. Terima kasih.

smokermalay berkata...

I need princess principal episode 1 please reupload sista... and clione no akari episode 10, 11 and 12 tq

nomy berkata...

Coming soon...

hasrol berkata...



Ini agak memeranjatkan... cuba tengok sendiri.

noel berkata...

Kami tiada peminat seramai ini, mungkin dia simpan untuk koleksi peribadinya sendiri... tapi 8 ribu tu jumlahnya agak besar... dan kami tak harapkan tontonan dari pihak luar, cuma kami tumpukan didalam negara sahaja. Jika berlaku apa-apa mungkin kami juga tidak akan kekal lama.

norry azuya berkata...

Ini tak lain tak bukan mesti kerja hiruna

nomy berkata...

trouble maker

hasrol berkata...

Tapi dia upload satu ni je... dalam bentuk hardsub. Jumlah muat turunnya kalah semua negara-negara lain dekat situ. Yang lain baru 20 atau 30 je yang muat turun.

flubird berkata...

Ini versi meme oleh hiruna.

deko hayaku berkata...

nice meme!