Isnin, 16 Oktober 2017

[Ayasaku] Perang Zodiak - 02 [TV 720p AAC][MALAYSUB][8CBF92CF]


DDL : 720p

Seperti biasa, setelah berbincang dan mendapat kata sepakat dari semua pihak, kami bersetuju untuk menukar tajuknya menjadi bahasa melayu. Kami tidak menjamin berapa lama pautan ini akan kekal bertahan. Kepada mereka yang berjaya muat turun jangan lupa simpannya baik-baik. Hoster kali ini bukan dari mega dan kami minta maaf kerana terpaksa memasukkan beberapa website iklan sebagai transparensi kepada pautan muat turun kami. Disamping itu juga kami wakil kepada si noel ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang spam inbox telegram memberikan kata-kata semangat kepadanya terutama orang pertama yang menghubunginya adalah Tapaw7 serta diikuti beberapa veteran yang lain dan juga peminat-peminat kami. Kali ini ada lagu penutup yang agak baik, terima kasih kepada Susera sg kerana turut membantu kami.

Nota : Semua pautan muat turun 99% telah diflag oleh hoster, kami akan membaikinya dalam masa yang terdekat. Sekali lagi kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua kerana tak jemu-jemu datang kesini. Semua keuntungan dari shorturl yang kami kongsikan akan didermakan pada pihak yang memerlukan.

7 comments:

BlueDream123 berkata...

Thanks min... Rasa lega sikit... Hahaha

nomy berkata...

sama-sama

Rahman fakar berkata...

Terima kasih... yg lain-lain admin jangan lupa muat naik semula. Tapi episod 1 dah dead link semula...

noel berkata...

Kami akan cuba muat naiknya semula dan terima kasih.

Rahman fakar berkata...

Eh takpe lambat sikit pn takpe... saya dah donload dah cuma buat pemeriksaan je mana tau ada dead link lagi sbb anime baru mesti ramai nak download.

noel berkata...

Saya ucapkan terima kasih sekali lagi kerana mengambil berat tentang kami. Jasa anda amat kami hargai.

naenalevy berkata...

Terima kasih!