Ahad, 12 November 2017

[Ayasaku] Perang Zodiak – 06 [TV 720p AAC][MALAYSUB][4DB012AF]


720p : DDL

Kali ini tanda-tanda agak banyak walaupun nampak mudah. Terima kasih kerana sabar menunggu. Kami dapat  beberapa aduan dari Underground Subber yang lain persoalannya berbunyi kenapa kami meletakkan link lalat? Manalah kami tahu secara tiba-tiba kami agak popular sehinggakan terkena tahi lalat sehingga ke hari ini. Jawapannya terdapat pada pos kami yang lepas-lepas, jadi tidak perlu kami mengulanginya semula. Kami juga Underground Subber seperti yang lain-lain sebelum ini, jadi kami keluar dari kelompok yang agak suram untuk menjadi lebih bertamadun.

7 comments:

Anju berkata...

Terima kasih min! Min tak buat Black Clover?

tnine80 berkata...

Ada dua grup subber yang telah melakukannya... kedua-duanya juga agak baik dan kau boleh pilih mana satu yang kau mahukan dan rasa sesuai dengan bahasa yang kau guna sekarang tapi yang pasti ia tetap bahasa melayu. Jika semuanya tertumpu pada Black Clover Anime lain bagaimana pula. Memang aku tak buat sub tapi aku dapat rasakan ianya tak berbaloi hanya tertumpu pada satu Anime saja.

Papan_keranda berkata...

Kenapa tak buat inuyashiki? Itu juga hebat! Kita perlukan Anime tu dan ianya berbaloi untuk ditonton. Mana pergi penterjemah yang bernama Axsid?

Papan_keranda berkata...

Kami terpaksa muat turun indosub oleh kerana tiada grup bahasa melayu yang berminat.

tnine80 berkata...

Kita tidak boleh memaksa seseorang untuk melakukannya. Jika melakukan atas niat terpaksa hasilnya kurang berkualiti.

hyperiang berkata...

Dies irae please! 😱

hyperiang berkata...

Bukan ke semua penterjemah yg membuatnya dlm keadaan terpaksa.