Ahad, 3 Disember 2017

[Ayasaku] Perang Zodiak – 09 [TV 720p AAC][MALAYSUB][9CBE1D0E]


720p : DDL

Pertarungan kali ini agak menggelikan, apabila tubuh badan yang terpisah dua mampu lagi bertarung dengan penuh semangat.

Nota Kaki : Jika telah terkena kad merah, pengadil akan memujuk pemain tersebut untuk keluar dari padang, dan ianya agak sukar memasuki perlawanan seterusnya oleh kerana masih di dalam pemerhatian dan pemantauan. Oleh itu, saya harap anda dapat memahaminya maksud yang tersirat. Jika saya ada masa, saya akan membalas semua mesej-mesej anda semua. Terima kasih.

4 comments:

naenalevy berkata...

Terima kasih... saya ada cadangan, apa kata guna torrent. Lagipun sesiapa yang muat turun boleh seed semula fail tersebut.

Omen berkata...

Aku setuju bab ni. Jadi semakin ramai yang muat turun semakin ramai yang akan seed semula.

noel berkata...

Kami tak semesti akan kekal pada masa akan datang... mungkin satu hari nanti kami juga akan meninggalkan anda semua. Torrent memerlukan VPS dan bukan Shared hosting seperti laman web kebiasaan yang kita lihat. Alasan pertama yang saya boleh jelaskan, jika kami seed dari rumah masalah pertama, kami tak boleh nak online 24 jam komputer, sebab itu memerlukan VPS untuk terus kekal membekal kepada leecher. Masalah kedua, dimalaysia pengguna menggunakan Unifi dan Streamyx sudah hilang dibawa arus oleh kerana terdapat telco-telco yang menawarkan pakej-pakej menipu dengan kontrak 2 tahun seperti perangkap kepada pelanggannya. Masalah ketiga, data terhad jika menggunakan data telco kesimpulan yang saya boleh berikan, tiada sesiapa yang akan seed semula selepas selesai memuat turun fail tersebut. Anggap sahaja ia sementara bagi meredakan keadaan setelah mereka lupa kami akan muatnaiknya semula.

Omen berkata...

Tapi telegram juga menyediakan cloud unlimited mereka sendiri. Itu juga boleh dijadikan sebagai backup.