Jumaat, 25 Mac 2016

[Ayasaku] Dimension W - 11 [TV 720p AAC][MALAYSUB][F3C32814]


720p : DDL

Nota : Jika anda menghadapi sebarang isu permain video yang terdapat didalam komputer anda, Sila pastikan anda menggunakan versi terbaru CCCP atau KCP yang telah dikemas kini.

3 comments:

ainul ilmi berkata...

Saya ada sub satu anime lama. Tp karaoke takde saya dah try buat sndiri masih tak jadi...kalau minta bantuan boleh? Subtitle dah hardsub boleh ker?

norry azuya berkata...

Saya tiada masalah jika hardsub atau sebaliknya kecuali jika mempunyai file raw atau pun video tersebut. Tapi tiada lah secepat yang mungkin oleh kerana saya membantu atau berkhidmat dengan group-group yang berbeza. Buat masa ini aktiviti saya banyak yang tersangkut oleh kerana kebanyakan dari mereka tak boleh beri kerjasama dengan baik..terus terang saya katakan masa saya begitu terhad oleh kerana lambakan kerja yang diberikan oleh kerana kelewatan mereka sendiri memberi skrip tersebut. Due date terlalu hampir dalam 3 hari untuk buat 6 atau 7 karaoke dalam 1 masa.. Bukan saya tak nak bantu kamu kecuali kalau kamu dah buat persediaan awal-awal sebelum memberikan pada saya. Kamu boleh hubungi noel jika perlukan bantuan dan saya tak dapat nak online macam biasa..noel akan hubungi saya jika kamu boleh beri kerjasama dengan baik. Perkara yang paling penting jangan tangguhkan sesuatu yang lebih dahulu daripada sebelumnya. Jika ia terjadi atau berlaku, mungkin saya patut bersara dengan lebih awal.

Hiruna Ahmad berkata...

I love you! onee-chan!!