Khamis, 19 Oktober 2017

[Ayasaku] Dies Irae - 01 [TV 720p AAC][MALAYSUB][C3074E49]


720p: DDL

Sudah lama menantinya? Kali ini tiada lagu buka dengan lagu penutup, kemungkinan pada episod 3 nanti.  Ada yang bertanya, adakah kami akan menggantikan simpanan atas awan, pada suatu hari nanti? Ya atau tidak, tetapi jika boleh... kami akan cuba dapatkannya semula akaun kami yang telah dibekukan. Apa yang ada ambil dahulu selebihnya kami akan usahakan.

15 comments:

Apik berkata...

Terima kasih min!

Rahman fakar berkata...

Terima kasih

naenalevy berkata...

Saya ada cdgn, rasa saya guna iklan sbg firewall kurang sesuai. Mungkin ada alternatif lain yg rasa sesuai. Lagi satu jika berjaya melindungi semua pautan² muat turun dalam usaha pertama ini. Bagaimana jika fasa kedua nanti kita kekalkan mega oleh kerana mega lebih mesra tambahan lagi kita boleh pindahkan kedalam akaun personal.

naenalevy berkata...

Misal kata diflag dmca dlm akaun kami tetapi kami boleh muat turun kecuali dikongsikan semula pada pemilik asal. Tetapi kami boleh kongsikan disini jika berlaku apa² dgn menggunakan akaun fake dan kelebihan mega boleh diimport.

naenalevy berkata...

Boleh jelaskan pada saya kenapa memilih adfly dgn shorte? Bukankah peminat anda akan berkurangan jika ads byk²?

tapaw7 berkata...

Ads yg diorang pasang bukan untuk tujuan keuntungan dan ia satu langkah efektif untuk halang apa yang berlaku (rasanya saya tak layak utk terangkan punca semua ini).. Tentang link mega rasanya mereka sedang usahakan.. Nnti tanya noel atau tnine (>< Komen pertama aq kat sini)

BlueDream123 berkata...

Tah.... Menyebuk ja ko ni tapaw7... Hahaha...

Untk admin ayasaku... Thanks... Abaikan komen2 yg tak membina tu....

wewecan berkata...

Bab ini saya setuju. Lagi satu ads ini mungkin sementara supaya mereka dapat upload file yang lain-lain.

Rahman fakar berkata...

Sebenarnya kami tiada masalah dengan ads dimana kami boleh pasang adblocker pada google chrome.

Pseudohistory berkata...

Link Mirror selalunya tak kekal lama... tempohnya agak terhad mgkn dlm sebulan paling lama 2 bulan. Mesti agak susah lepas ni nak muat naik semula.

Pseudohistory berkata...

Cdgn aku mungkin harus guna private server luar atau membina firewall sendiri bermaksud sebelum bypass masuk kepautan muat turun.

Anti deko berkata...

Rasa tak perlu... guna link ads pn dah ok buat sementara.. nanti mereka muat naik dekat mega juga.

nomy berkata...

Kami akan cuba menukarnya dlm beberapa hari ini. Kami harap anda dapat bersabar.

nomy berkata...

Kepada saudara/saudari naenalevy bukan kami sengaja untuk letak ads tersebut ia salah satu dari langkah² seperti yang dinyatakan oleh saudara tapaw7. Mungkin kami akan gantikan dengann ads yang lebih ringan dan kurang popupnya pada masa hadapan. Cuma kelebihan adfly kita boleh tahu dari mana, dari siapa, atau dari negara mana yang memuat turun. Tidak kurang juga shorte oleh kerana kelebihannya anti bot. Jika ada cadangan atau usul untuk digantikan kedua²nya, kami sudi mendengarnya. Selain itu kami akan cuba tunaikan permintaan semua untuk memuat naiknya semula kedalam akaun mega.

nomy berkata...

Cadangan ini agak berat untuk kami tunaikan... tetapi selagi kami masih ada kami akan cuba memuat naik selagi kami mampu. dan terima kasih kerana cadangan tersebut.